Online marketing pro advokáty
Propagace advokátů na internetu je v dnešním světě nezbytná. Mintimimosa spolupracuje s jediným nástrojem pro interaktivní online propagaci advokátů na internetu v ČR – portálem Otázka na právníka.Proč se registrovat na portále Otázka na právníka?

Interaktivní nástroj pro propagaci advokátů
Otázka je speciálně optimalizovaný online katalog a digitální nástroj, který se specializuje na advokáty a propojuje poptávku uživatelů po právní službě, právní informaci, nebo po advokátní kanceláři a dodavatele právních služeb. Na rozdíl od jiných katalogů se tady jedná o nástroj, který umožňuje interakci mezi poptávajícím a dodávajícím.
Projít na web
Propagace advokátů nemusí být drahá!
Může být ale chytrá! Nemusíte už utrácet horentní sumy za online reklamu, PPC kampaně nebo za marketingové specialisty. My se specializujeme na advokáty a advokátní kanceláře a víme co potřebujete! Všechno zvládnete sami. Registrace do katalogu je velice jednoduchá a o zbytek se postaráme. Investujeme do optimalizace a propagace portálu a míříme na ty, kteří potřebují právní služby. Na vás zbude pouze vaše právnická činnost, tedy online právní poradna. Díky ní se sami zviditelňujete. Zapomeňte proto na drahé reklamy! Stačí vám malá investice v řádech stovek korun.
Projít na web

Lepší pozice ve vyhledáváčích
V dnešním světě musí být advokát nebo advokátní kancelář vidět. Směrem do budoucnosti nebude stačit osobní ústní reference. Advokát si musí budovat online reputaci a zpětné odkazy. Jenom vlastními webovými stránkami se to ale nedá dosáhnout. Registrací advokát získá aktivní prezentaci a přes služby portálu další kanál pro navazování kontaktů-jinak.
Projít na web
Automatizovaný marketing pro právníky
Profilem a aktivitou na portálu si budujete dlouhodbý marketing. Přes nástroj můžete bez dalších investic tvořit a publikovat svůj obsah v právní poradně a na blogu. „Obsah je král”! a právě my vám s obsahem a propagací pomůžeme. Je faktem, že jednorázové investice do AdWords nebo Skliku nejsou osobní. Potencionální klient si často vybírá na základě emocí a prvního dojmu. Dejte vědet kdo jste a co děláte – přes profil a obsah!


Pro Bono
Advokátní kanceláře mají hodně vyvinuté své programy CSR a Pro Bono aktivity. Otázka na právníka a její část veřejné právní poradny může být proto brána advokáty i jako součást Vaší pro-bono odpovědnosti, mimo komerční stránku. Otázka na právníka ale není portálem který prezentuje právní služby zdarma a tim, že na dotazy odpovídáte, neříkáte že Vaše služby jsou zdarma! Nejsou! Účel portálu je dát advokátům virtuální kanceláře, interakci s uživateli a uživatelů možnost snadného přístupu k advokátům. Dále je to na vás.
Projít na web